Anasayfa     Günün Haberleri     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  19 Nisan 2019

   YAŞAM ÇARŞISI AÇILIYOR   CANPOLAT SAHADA TESPİT YAPIYOR   BEYAZGÜL'DEN KANDİL MESAJI   CANPOLAT KANDİL MESAJI YAYIMLADI   VOLKAN'dan Hasan ŞAŞ'a Ayar!   BAYRAM TATİLİ 9 GÜNE ÇIKARILDI   BAYRAM TATİLİ 9 GÜN OLDU   KUŞ;ORALAR YIKILACAK   OTOMOBİLLER PERT OLDU!   KARAKOYUN FIRAT'A KAVUŞUYOR   GENCEBAY YOĞUN BAKIMDA   CANPOLAT'tan GÖBEKLİTEPE Atağı  

Site İçi Arama

Röportaj

CEVHERİ URFAPRESS'E KONUŞTU

 AK Parti Milletvekili M.Ali Cevheri URFAPRESS.NET muhabiri Necdet Karadeniz'e konuştu.

Anket

URFASPOR TFF 1. LİG'E ÇIKARMI?
EVET
HAYIR
FİKRİM YOK

Günün Manşetleri

KUŞ;ORALAR YIKILACAK

BAYRAM TATİLİ 9 GÜNE ÇIKARILDI

VOLKAN'dan Hasan ŞAŞ'a Ayar!

CANPOLAT KANDİL MESAJI YAYIMLADI

CANPOLAT SAHADA TESPİT YAPIYOR

BEYAZGÜL'DEN KANDİL MESAJI

BAYRAM TATİLİ 9 GÜN OLDU

OTOMOBİLLER PERT OLDU!

YAŞAM ÇARŞISI AÇILIYOR

Günün Fotoğrafı

Önemli Linkler

Hava Durumu

CANPOLAT'tan Gençlere Destek

14 Nisan 2019 12:15

Gençler, kendilerine sağlanan imkandan dolayı Haliliye Belediyesine ve Belediye Başkanı Mehmet Canpolat’a teşekkür ettiler.

Haliliye Belediyesi, Bahçelievler Eğitim ve Gençlik Merkezinde verdiği ücretsiz üniversite hazırlık kursları ile gençleri hayallerine kavuşturuyor.


 


Haliliye Belediyesi Bahçelievler Eğitim ve Gençlik Merkezi, üniversite hazırlanan gençlerin hayallerine kavuştuğu adres oldu. Bahçelievler Eğitim ve Gençlik Merkezi binasında, hafta içi ve hafta sonu, sabah ve öğle grupları ile öğrencilere yönelik matematik, geometri, fizik, kimya, biyoloji, tarih, coğrafya, felsefe, edebiyat ve Türk Dili branşlarında, alanında uzman öğretmenler tarafından dersler veriliyor. 2185 öğrencinin kayıtlı olduğu merkez de, sayısal, sözel ve eşit ağırlık alanlarında sınavlara hazırlanan gençler, ders saatlerinin dışında da çözemediği sorular ile ilgili bire bir ders alma imkanı buluyor. Kayıtlı öğrencilere, hazırlandıkları alanlarda ücretsiz kitap setleri de dağıtılıyor.


Öğrencilere ders anlatımı, soru çözümü, takip sistemi gibi eğitim faaliyetlerinin yanında, öğrencileri sınav psikolojisine de hazır duruma getirmek adına deneme sınavları düzenliyor. Ders saatlerinin dışında da öğrenciler, merkezde bulunan gece saat 24’e kadar açık kütüphanelerde hem sessiz ortamda ders çalışıyor hem de kitap okuyabiliyor.


Üniversite hazırlık kursu ve kütüphanelerden faydalanan gençler, kendilerine sağlanan imkandan dolayı Haliliye Belediyesine ve Belediye Başkanı Mehmet Canpolat’a teşekkür ettiler.


 


Haliliye Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada kurslara katılmak ve kütüphanelerden faydalanmak isteyenlerin Bahçelievler Eğitim ve Gençlik Merkezine müracaat edebileceklerini kaydetti.


 


Öte yandan Haliliye Belediyesi Recep Tayyip Erdoğan Kültür Merkezindeki kütüphanelerde de öğrenciler hem ders çalışma hem de kitap okuma fırsatı buluyor.


Berk ÇİZMECİOĞLU/URFAPRESS.NET


Yorum Ekle

Arkadaşına Gönder

Yazdır

Bu Kategorideki Diğer Haber Başlıkları

19.04.2019 07:31 · YAŞAM ÇARŞISI AÇILIYOR

19.04.2019 06:05 · CANPOLAT KANDİL MESAJI YAYIMLADI

19.04.2019 00:59 · KUŞ;ORALAR YIKILACAK

19.04.2019 00:44 · BAYRAM TATİLİ 9 GÜNE ÇIKARILDI

19.04.2019 00:26 · OTOMOBİLLER PERT OLDU!

19.04.2019 00:12 · BEYAZGÜL'DEN KANDİL MESAJI

18.04.2019 06:20 · CANPOLAT'tan GÖBEKLİTEPE Atağı

18.04.2019 06:00 · OTOMOBİL KÖPRÜDEN UÇTU

18.04.2019 00:58 · URFA'DA PANİK DOLU ANLAR!

18.04.2019 00:10 · GENCEBAY YOĞUN BAKIMDA

18.04.2019 00:09 · İNEKLERİN YANINDA YAKALANDI!

17.04.2019 20:15 · Kısas'ta Kavga,Ölü Ve Yaralılar Var

17.04.2019 09:50 · CANPOLAT'TAN TURİZM ATAĞI

17.04.2019 09:40 · Şanlıurfa'da FETÖ Operasyonu

17.04.2019 07:25 · HALİLİYE Kırsalda Yollar Açılıyor

17.04.2019 04:30 · Mecliste Yeni Görev Dağılımı Yapıldı

17.04.2019 00:37 · Şanlıurfa'da Bir Terörist Yakalandı

17.04.2019 00:36 · KARAKÖPRÜ'YÜ SEL ALDI!

17.04.2019 00:17 · O ÇOCUK SOSYAL MEDYAYI SALLADI

16.04.2019 00:32 · Meteoroloji Urfa'lıları Uyardı!

16.04.2019 00:26 · URFA'DA JOKER OPERASYONU

15.04.2019 19:21 · Büyükşehir Belediyede Yeni Dönem

15.04.2019 17:49 · CANPOLAT Yerinde Tespit Ediyor

15.04.2019 09:46 · KUŞ'TAN FLAŞ! BORÇ AÇIKLAMASI

14.04.2019 22:58 · CimBom KADIKÖY'DEN YİNE ÇIKAMADI!

14.04.2019 17:52 · URFASPOR'DAN GOL YAĞMURU

14.04.2019 14:05 · GÖBEKLİTEPE MARATONU YAPILDI

14.04.2019 02:33 · Urfa'da 27 Kişi Gözaltına Alındı

14.04.2019 01:23 · Topçu Meydan'ında Yine Kavga!

14.04.2019 00:55 · BÜYÜK MAÇ BUGÜN OYNANACAK

14.04.2019 00:40 · BEN URFA'DA BAŞKAN OLSAM..!

14.04.2019 00:08 · BERAT KANDİLİ NE ZAMAN?

12.04.2019 13:00 · CANPOLAT Öğrencilerle Fidan Dikti

12.04.2019 10:45 · ŞEHİTLER Dualarla Anıldı-VİDEOLU

12.04.2019 10:30 · 11 NİSAN KORTEJİ MUHTEŞEMDİ

12.04.2019 10:15 · HALİLİYE'de Parklar Yaza Hazır

12.04.2019 09:22 · OTOMOBİL KANALA UÇTU

12.04.2019 00:28 · REKTÖR DUYURDU,OTEL AÇILIYOR

12.04.2019 00:02 · SORUNLAR MASAYA YATIRILDI

11.04.2019 09:30 · KARAKÖPRÜ'DE BİR KAZA DAHA!

10.04.2019 23:29 · TİPİOĞLU Tebrikleri Kabul Etti

10.04.2019 20:23 · BİLAL ERDOĞAN URFA'DA

10.04.2019 16:56 · BİLAL ERDOĞAN URFA'DA

10.04.2019 16:30 · URFA'DA KAMYON DEHŞET SAÇTI!

10.04.2019 16:23 · URFA'DA SUÇ MAKİNASI YAKALANDI

10.04.2019 00:42 · Yalçınkaya Makam Aracını Reddetti

10.04.2019 00:19 · 11 NİSAN HAZIRLIKLARI TAMAM