Anasayfa     Günün Haberleri     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim

28 Mart 2024

URFA'DA ORTAK DENETİM   URFA'DA ORTAK DENETİM   URFA'DA ERKEN BAYRAMLAŞMA   URFA'DA ERKEN BAYRAMLAŞMA   Z KUŞAĞI..!!!   MÜNİR ULUDAĞ VEDA ETTİ   MÜNİR ULUDAĞ VEDA ETTİ   CANPOLAT KIRSALA DEVAM DEDİ   CAMPOLAT Kırsalı İhmal Etmiyor   Vali AYHAN'a Teşekküre Gitttiler   Vali AYHAN'a Teşekküre Gitttiler   URFA BİR KONAK DAHA KAZANDI

Site İçi Arama

Hava Durumu

BEYAZGÜL'den Önemli Açıklamalar

02 Eylül 2020 06:01

Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, düzenlediği basın toplantısında göreve geldikten sonra yaptıkları hizmetleri anlattığı toplantı da ''100'ün üzerinde proje yolda'' dedi.

Beyazgül: 100'ün üzerinde proje yolda

Bir otelde gazetecilerle bir araya gelen Başkan Beyazgül, hizmetlerini anlattı.

Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, Kızılay binasının tapularını aldıklarını, çıkmaları için 2 ay mühlet verdiklerini, 2 ay sonra yıkımının gerçekleşeceğini söyledi. Başkan Beyazgül, mevcut Büyükşehir Belediyesi binasının ise yakın bir tarihte yıkımının gerçekleşeceğini, geçici olarak 600 araçlık otoparkı olan Ofis Kule’ye taşınacaklarını da bildirdi.

Resim

‘’Tarıma dayalı sanayiyi kurmak zorundayız’’

Başkan Beyazgül, Şanlıurfa’nın marka değerlerine baktıkları zaman genç şehir, tarım şehri, gastronomi şehri ve tarım şehri gibi birçok önemli unsuru gördüklerini fakat bunların istihdam olarak değerlendirilmemesi halinde hepsinin dezavantaj olarak kente geri döneceğini söyledi. Tarım şehir olarak zenginliklerine de sahip çıkılması gerektiğini de ifade eden Beyazgül ‘’Biz sahip çıkmazsak komşu iller sahip çıkar. Tarıma dayalı sanayiyi kurmak zorundayız. Tarih, kültür, turizm diyoruz ama şehrin bunlardan yararlanması için iyi bir turizm altyapısı ve rotasına ihtiyacı var. Bunları gerçekleştirmediğimiz zaman ancak şehri uzaktan seyrederiz’’ dedi.

‘’Yüreğim sızlıyor’’

Şanlıurfa’nın mimari gelişimine ilişkin geçmişten örnek veren Beyazgül ‘’Yenişehir evleri vardı. Farklı bir güzellikteydi. Güllerin, karanfillerin, renk renk çiçeklerin, bahçelerin olduğu yapılardı. Geçmişte bunları yaymak yerine kalktık bu evleri yıktık. Hala hatırladığım zaman yüreğim sızlıyor. Biz bunu gördük. Kızılkoyun’da, kale arkasındaki yapılaşmayı gördük. Koskoca Eyyübiye bölgesi gecekondu. Şehrin tarihi dokusunda kanserojen betonarme binalar gördük. Tarihi mekanların gecekondularla işgal edildiğini gördük. Kadim bir şehrin bu şekilde olmaması gerekiyor. Ne yaptık ? Şehrin dönüştürülmesi lazım. Eyyübiye’den başladık. Kale eteğinde yaşayan 300 konutu yıktık. Kızılkoyun’da 300 konutu yıktık. Bu alandaki mağaraları ışıl ışıl renklendirerek tarihi ortaya çıkardık. Büyükşehir belediye binamızı yakında yıkıyoruz. Eyyübiye ve Haliliye’nin belirli bölgelerinde çalışmalarımız var. 400 tane tapunun mülkiyetini belirledik. Tapu sahipleri kendi alanları içerisinde kadastro çalışmalarını yaptık. Yakında Eyyübiye’de 400 tane dağıtacağız. Siverek’te kale eteğinde gecekondu alanları var. Çalışmalarımız devam ediyor’’ dedi.

Resim

Beyazgül'ün açıklamalarından satır başları...

Yesildirek Kentsel Dönüşüm.

Şanlıurfa’nın yıllardır beklediği Yeşildirek Kentsel Dönüşüm Projesi 1. etabı başladı.

Kültür Turizm Yolu
Halilürrahman - Eyyüb Peygamber Makamı arasına yapacağımız Kültür Turizm Yolu’nun çalışmaları başladı.

Kızılkoyun Projesi
Kızılkoyun Nekropol alanında 35 evi kamulaştırdık ve yıkımını tamamladık. Ayrıca alanda aydınlatma çalışmaları yaptık. Tarihi alanda arkeolojik kazı çalışmaları başlıyor.

Kale Etegi Projesi
Kale Eteği güney kısmında kamulaştırma ve yıkım çalışmalarını tamamladık.
Alanı; Millet Bahçesi olarak halkımızın hizmetine sunacağız.

Büyüksehir Yeni Hizmet Binası
Karaköprü Çevik Kuvvet Kavşağı’nda 78 Bin metrekare üzerine inşa edeceğimiz Büyüksehir Hizmet Binası’nın
yer tahsisini gerçeklestirdik. Proje çalısmaları devam ediyor.

Büyükşehir Hizmet Binası
Büyükiehir Hizmet Binamızı TOKİ Ofis Kule’ye tasıyoruz. Yaklaşık 600 araçlık otoparkı
mevcuttur.

Kızılay Meydanı
Şehir merkezinin rahat bir nefes alması için Kızılay Meydanı’nı açıyoruz.Öncelikle eski SANMED’in yerini
yıktık, ardından Kızılay İş Merkezi ve etrafının kamulastırmasını yaptık.

Tapu Sorunu Çözülüyor
Eyyübiye ve Haliliye’de tapu sorunları ile ilgili çalışmalarımız
devam ediyor.Çalışmalarımız neticesinde Eyyübiye’de 500 tapu çıktı.

Galericiler Sitesi
Yıllardır bitmeyen Oto Galericiler Sitesi’nin alt ve üst yapısını tamamlayarak esnafın taşınmasını sağladık. Eski sitenin de yıkımı tamamlandı.

Meslek Siteleri
Meslek sitelerinin alt ve üst yapı çalışmalarının büyük kısmı tamamlandı. Çevre düzenlemeleri devam ediyor.

Hayvan Borsası
Şanlıurfa Merkez’de yaptığımız Hayvan Borsası’nın inşaat çalışmaları devam ediyor.

Sanlıurfa Kazandı!
Kendi öz kaynaklarımızı en iyi şekilde kullanarak, 3 yıllık araç kiralama bedeline denk gelecek şekilde Büyükşehir Belediyemiz filosuna 226 araç kazandırdık.

Toplu Tasımaya Yeni Araçlar
Halkımıza daha rahat ulaşım sağlamak amacıyla 8, 12 ve 18 metrelik olmak üzere toplam 27 otobüsü filomuza ekledik.

Filomuz Güçleniyor
Kendi öz kaynaklarımızı kullanarak araç filomuzu güçlendiriyoruz. Filomuza; 10 hafriyat ve asfalt döküm kamyonu ile 10 tır kattık.

Asfalt Üretimi Artıyor
Kendi asfaltımızı, kendimiz üretiyoruz. Saatte 240 ton asfalt üretimi yapacak asfalt plenti insaatı devam ediyor.

Çevik Kuvvet Köprülü Kavsağı
Karayolları ve Büyükşehir Belediyemiz işbirliği ile yapımı devam eden Çevik Kuvvet 3 Katlı Köprülü Kavşağı’nın inşaat çalışmaları devam ediyor. Yolun üst kısmı trafiğe açıldı.

Karakoyun Köprülü Kavsagı
Şanlıurfa - Gaziantep güzergâhındaki Karakoyun Köprülü Kavsagı’nın insaat çalışmaları tamamlandı ve kullanıma açıldı.

Sıcak Asfalt
Merkez ve ilçelerde 140 bulvar, cadde ve sokakta sıcak asfalt uygulaması gerçekleştirdik. 13 ilçemizde asfalt çalışmaları devam ediyor.

Kilitli Parke
Merkez ve ilçelerde 1853 farklı noktada kilitli parke uygulaması gerçekleştirdik. 13 ilçemizde kilitli parke çalışmaları devam ediyor.

Akçakale Yolu Genisletme
Akçakale Yolu’nda kalıcı trafik çözümü için yolu 50 metreye çıkarıyoruz. Çalışmalar devam ediyor.

Buluntu Hoca Bulvarı
Haliliye ve Karaköprü ilçelerini birbirine bağlayan 50 metre genişlik ve 11 km uzunluğa sahip Buluntu Hoca Bulvarı’nın asfaltını serdik, açıyoruz.

Mesarkiye Caddesi
Tarihi bölgede yer alan Meşarkiye Caddesinin yıpranan ve deforme olan yollarını 96 saatte tamamladık ve halkımızın hizmetine sunduk.

Açıksu Yol Genisletme
Açıksu Caddesi’nde trafik sıkışıklıgını önlemek için başlattıgımız yol genişletme çalışmaları devam ediyor.

Kırsal Yollar
· 90 km beton yol,
· 292 km sathi asfalt,
· 1223 km stabilize yol,
· 29 Bin 958 ton sıcak asfalt onarımı gerçekleştirdik. Akçakale, Eyyübiye, Haliliye, Hilvan, Siverek ve Viransehir’de beton yollar yapıyoruz.

Çocuk Trafik Egitim Parkı
Gelecegin sürücülerini yetiştiriyoruz. 32 Bin metrekare alan üzerine inşa ettiğimiz Çocuk Trafik Egitim Parkı’nın inşaat ve çevre düzenleme çalışmalarını tamamladık.

Hanlar Bölgesi
Tarihi Hanlar Bölgesi’ni gün yüzüne çıkarmak için başlattığımız çalışmalar neticesinde Özdiker Kuyumcular Çarşısı’nı yıkacagız.

11 Nisan Camii ve Külliyesi
11 Nisan Camii ve Külliyesi’nin inşaatını tamamladık ve halkımızın hizmetine sunduk.

11 Nisan Konferans Salonu
11 Nisan Camii ve Külliyesi içerisinde bilimsel ve kültürel faaliyetlerin yapılacağı, son teknolojik donatılarla tasarlanmış
250 kisilik “Konferans ve Fuaye Alanı” tamamlandı.

Eyyüb Nebi Camii ve Külliyesi
Viranşehir’deki Eyyüb Nebi Camii ve Külliyesi’nin inşaatında sona gelindi.

Eyyüb Nebi Çevre Düzenlemesi
Eyyüb Nebi Camii ve Külliyesi çevre düzenlemesini yapıyoruz.

Eyyüb Nebi Sabır Evleri
Viransehir’deki Eyyüb Nebi’de konaklama sorununa son vermek için Sabır Evleri açıyoruz.

Eyyüb Peygamber Makamı
Çevre Düzenlemesi Eyyüb Peygamber Makamı çevre düzenleme projesi hazır hale getirildi.

Hobi Bahçesi
Cumhuriyet Parkı yanında 20 Bin metrekare alana Hobi Bahçesi ve 55 Bin metrekareye de piknik alanı
yapıyoruz. Proje çalısmaları tamamlandı, ihalesi yapıldı.

GAP Vadisi 4. Etap Tamamlandı
GAP Vadisi 4. etabın insaat ve park çalısmaları tamamlanarak halkımızın hizmetine sunuldu. Alan içerisindeki kafe kısmı da vatandaslara hizmet vermektedir.

Eyyübiye’ye Yeni Park
Daha yasanılabilir bir sehir için çalısmalarımız devam ediyor. Eyyübiye ilçemizde 20 Bin metrekarelik yeni parkı hizmete sunduk.

Akçakale Mesire Alanı
Daha yasanılabilir bir sehir için çalısmalarımız devam ediyor. Içerisinde sosyal donatı, oyun parkı ve piknik alanı olan Akçakale Mesire alanı insaatı devam ediyor.

Viransehir Tren Yolu Parkı
Daha yasanılabilir bir sehir için çalısmalarımız devam ediyor. Içerisinde sosyal donatı ve oyun parkı olan Viransehir Kent Parkı insaatı devam ediyor.

Yesil Koridor
Eski Halpazarı’nın yerine TOKI tarafından yapılan is merkezi bahçesinde oturma alanlarının ve süs bitkilerinin yer alacagı yesil koridor çalısmaları basladı.

Esentepe Parkı
Esentepe’de 20 Bin metrekarelik alanın mülkiyeti Büyüksehir Belediyemize geçti. Alanda park yapılması için proje çalısmaları basladı.

Millet Bahçeleri
Milletvekillerimiz ve Belediye Baskanlarımızla yürüttügümüz ortak çalısmalar neticesinde Sanlıurfa’ya 4 Millet Bahçesi kazandırdık.

Agaç Sökümü ve Tasınması
Insaat ve yol yapımı devam eden bölgelerdeki agaçları kesmiyoruz. Agaçları sökerek yeni alanlara tasıyoruz.

Daha Yesil Bir Sanlıurfa Için!
2020 yılı ilk çeyreginde; 200 Bin fidan diktik. Eyyübiye Katı Atık Bertaraf Tesisi çevresine de 35 Bin fidan diktik.

Parklarda Mescit
Parklar ve mesire alanlarında mescit projemiz hazır, ihalesi yapılanların insaat çalısmaları basladı.

Kent Estetigi
Kent estetigine farklı bir bakıs açısı kazandırıyoruz. Kentin islek caddelerine sanatsal dokunuslarla görsel sölen olusturan silüet, dikey peyzaj ve 3 boyutlu yaya geçidi çalısmaları basladı.

Turizm ve Gastronomi Merkezi
Tarihi Haleplibahçe Havzası’ndan bulunan Sakıb’ın Köskü Turizm ve Gastronomi Merkezi oluyor. Insaat çalısmaları devam ediyor.

Sokak Saglıklastırma
Tarihi gün yüzüne çıkarıyoruz! Tarihi Bıçakçı Mahallesi sokak saglıklastırmasının ihalesi yapıldı, çalısmalar devam ediyor.

Kızılkoyun Terası
Kızılkoyun’un üst kısmında 5 ev kamulastırıldı. Buradaki beton yapılar yıkılarak tarihi gün yüzene çıkaracagız. Alanda turistik amaçlı seyir kafe yapacagız.

Katı Atıkta Sorun Çözüldü
Eyyübiye ilçemizde yer alan Katı Atık ve Bertaraf Tesisimizde çöp kokularının çevreye yayılmasını önlemek için çalısmalar yapıyoruz. Çalısmalarımız neticesinde çevreyi kötü kokudan kurtardık.

Ilaçlama Çalısmaları
Sineklerin yumurtlama döneminden itibaren 3 Merkez Ilçede ilaçlama çalısmalarımız aralıksız bir sekilde devam ediyor.

Dezenfekte Çalısmaları
Koronavirüs ile mücadele kapsamında 130 personelimizle dezenfekte çalısmalarımız Subat 2020’den beri devam ediyor. Yogun olarak kullanılan alanlar düzenli olarak dezenfekte ediliyor.

Dezenfekte Istasyonları
Türkiye’de ilk araç dezenfekte istasyonları kurduk. Istasyonlarımızda 50 Bin üzeri araçta dezenfekte yaptık.

Milyonlarca Maske Ürettik
Büyüksehir Belediyemiz bünyesinde faaliyet gösteren Kadın Destek Merkezlerimizde milyonlara maske ürettik ve dagıttık.

Makinaların Dezenfektesi
Koronavirüs sürecinde içme suyu arıtma ve klorlama makinaları düzenli olarak dezenfekte edilmektedir.

Büyüksehir’den Uyarı!
Koronavirüs sürecinde 65 yas ve üstü vatandaslarımız; Sayın Cumhurbaskanımız ve benim selamım ile arandı. Kurallara uymaları için gerekli bilgilendirmeler yapıldı.

Yardımlar Devam Ediyor
Koronavirüs sürecinde maddi durumu iyi olmayan ve yardıma muhtaç ailelerimiz için gıda ve hijyen paketi yardımlarımız devam ediyor. 110 Bin üstü paket dagıttık.

Onları da Unutmadık…
Koronavirüs sürecinde;kedi, köpek, güvercin ve balıklar için sehrin farklı noktalarında beslenme odagı olusturduk. Hayvanların mama ihtiyaçları ekiplerimizce düzenli olarak verildi.

Ulasıma Korona Düzenlemesi
Sehiriçi toplu tasıma araçlarının tamamında paralı binisi kaldırdık, tüm araçlarda kartlı binisi aktif ettik. Toplu tasıma araçlarını düzenli olarak dezenfekte ediyoruz.

Saglıkçıların Yanındayız…
Sehiriçi toplu tasıma araçlarını saglık çalısanlarımız için ücretsiz yaptık.

Büyüksehir’den Özel Kafe
Karaköprü’de Çocuk Oyun Dünyası içerisinde Down sendromluların çalıstıgı ve sosyallestigi kafe açtık.

3. Kitap Fuarı
3. Kitap Fuarı’nı gerçeklestirdik.Fuara;
· 120 yayınevi,
· 200 yazar,
· 375 Bin kisi ziyaret etti.

Kano Turnuvası
Türkiye’nin en genç sehriyiz! Su Sporları ve Kayak Merkezimiz SUKAY’da 5 kulüp ve 20 sporcunun katılımıyla Kano Turnuvası düzenledik.

Açık Hava Gösterimleri
Koronavirüs’ten dolayı sosyal mesafeye dikkat etmek için açık alanlarda çocuklarımız ve gençlerimiz için "Açık Hava Sinema ve Tiyatro Gösterimi” gerçeklestiriyoruz.

Yeni Kadın Destek Merkezleri
Kadınlarımıza hep destek, tam destek! Yeni 16 Kadın Destek Merkezi açtık.

Yeni Gençlik Merkezleri
Gençlerimize hep destek,tam destek! Yeni 16 Gençlik Merkezi ve Spor Salonu açtık.

Yaya Alt Geçitleri
Atatürk Bulvarı’nda ve Eyyübiye Devlet Hastanesi önünde yapacagımız yaya alt geçitlerinin proje ve fizibilite çalısmaları devam ediyor.

Akıllı Tespit Sistemi (ATS)
Toplu tasıma araçlarımıza entegre edilen cihazlarla yollardaki aksaklıklar ve bozukluklar veri merkezimize anlık olarak aktarılıyor. Akabinde ekiplerimiz müdahale ediyor.

Hilvan Kütüphanesi
2 Bin metrekare alan üzerine insa ettigimiz Hilvan Kütüphanesi’nin insaat çalısmalarında sona gelindi.

Hilvan Ilçe Otogarı
Hilvan’da yapacagımız ilçe otogarının projesi hazır hale getirildi.

Bozova Ilçe Kütüphanesi
Bozova’da yapacagımız ilçe kütüphanesinin projesi hazır hale getirildi.

ilçelerde Mezbaha
Bozova, Ceylanpınar ve Halfeti’de ilçelerimizin ihtiyaçlarını karsılayacak sekilde tasarlanan 8 büyükbas ve 24 küçükbas kapasiteli mezbahalarımız ihaleye çıktı. Hilvan’da da proje çalısmaları tamamlandı.

Karacadag Kayak Merkezi
Siverek Karacadag Kayak Merkezi’nde yapacagımız Sosyal Tesis 1. Etabı ihaleye çıktık.

Hayvanat Bahçesi
Kent Ormanı içerisinde 350 Bin metrekarelik alanda yapılacak olan ve içerisinde birçok sosyal donatının yer alacagı Hayvanat Bahçesi’nin projelendirme çalısmaları basladı.

Lunapark
Türkiye’nin en genç sehriyiz! Çocuklarımız ve gençlerimiz için yapacagımız lunaparkın proje çalısmaları tamamlandı, yer tahsisi yapıldı.

Büyüksehir Lojistik Merkezi
Akçakale Yolu üzerinde bulunan Eski Havaalanı’nda 183 Bin metrekare alan üzerine insa edecegimiz Lojistik Merkezi ile; makina ikmal, atölye ve depolarımızı aynı noktaya tasıyoruz.

Kasmer Dagı
Kasmer Dagı imara açılıyor. Yol girisi otobandan olacak ve kat sayılarını düsürecegiz. Böylece trafik yogunlugu düsürülecektir.

Tarife Degisikligi
SUSKI Genel Müdürlügümüzdeki enerji tarife degisikligi ile aylık yaklasık 2.5 Milyon TL tasarruf saglıyoruz.

Akçakale GES Projesi
SUSKI Genel Müdürlügümüzce Akçakale’de 20 bin metrekare alan üzerine Günes Enerjisi Santrali kurduk.

Kanalizasyon Hattı
Nisan 2019’dan bugüne kadar; 88 Bin 538 metre kanalizasyon hattı dösedik.

Içme Suyu Hattı
Nisan 2019’dan bugüne kadar; 332 Bin 839 metre içme suyu hattı dösedik. Bozova, Hilvan ve Siverek’te Kanalizasyon Hattı 3 ilçemizde toplam 12 Bin 300 metre kanalizasyon hattı dösüyoruz.

Birecik ve Suruç’ta
Kanalizasyon Hattı 2 ilçemizde toplam 9 Bin metre kanalizasyon hattı dösüyoruz.

Viransehir ve Ceylanpınar’da
Kanalizasyon Hattı 2 ilçemizde toplam 11 Bin metre kanalizasyon hattı dösüyoruz.

Eyyübiye, Haliliye ve Karaköprü’de
Kanalizasyon Hattı 3 ilçemizde toplam 55 Bin metre kanalizasyon hattı dösüyoruz.

Viransehir Kanalizasyon Sebekesi
Viransehir’de 22 Bin metrelik kanalizasyon kolektör ve sebeke hattı çalısmalarını tamamladık.

Viransehir Atıksu Arıtma Tesisi
Tesisin projesi hazır ve Iller Bankası tarafından onaylanmıstır. Proje AB FRIT hibesi kapsamında yapılacaktır.

Birecik Atıksu Arıtma Tesisi
Tesis için Iller Bankası ile projelendirme çalısmaları yapıldı, arıtma yerinin tahsisi saglandı. Proje JICA kapsamında yapılmaktadır.

Suruç Atıksu Arıtma Tesisi
Tesisin fizibilite çalısmaları tamamlandı. Proje JICA kapsamında yapılmaktadır. Kanalizasyon Projesi hazırlandı ve ihaleye hazır durumdadır.

Akçakale Atıksu Arıtma Tesisi
Ilçe merkezindeki eski tesis revize edildi ve atıksu arıtılıyor. Daha büyük bir tesis için fizibilitesi tamamlandı, proje çalısmaları devam ediyor.

Harran Atıksu Arıtma Tesisi
Tesis için Iller Bankası ile projelendirme çalısmaları devam ediyor, arıtma yeri imar planına alındı. Proje JICA kapsamında yapılmaktadır.

Akçakale’de Su Sorunu Çözüldü
Merkez ve kırsaldaki içme suyu kuyuları onarıldı ve verimliligi %80 arttırıldı. Saniyede 12 litre alınan içme suyunu 22 litreye çıkardık.

Eyyübiye’ye Yeni Depo
Yenice ve Asya Mahallelerinde su problemlerini gidermek için 5 bin metreküplük içme suyu deposu yaptık ve sorunu çözdük.

Akçakale, Bozova ve Harran
Içme Suyu 68 Milyon TL’lik %100 hibe ile 3 ilçemizin içme suyu alt yapısını hayata geçiriyoruz. Proje tamamlandı ve ihale çalısmaları basladı.

Birecik, Halfeti, Suruç ve Viransehir Içme Suyu
Birecik, Halfeti, Suruç ve Viransehir’de içme suyu temin ve sebeke isleri DSI ve uluslararası fonlarla yapılmaktadır. Içme suyu projesi tamamlandı ve ihale çalısmaları basladı.

Akçakale - Harran Isale Hattı
2 ilçenin isale hattı ve depoları projesi tamamlandı, ihale hazırlıkları basladı. Yaklasık yatırım bedeli 90 Milyon TL’dir.

Siverek Içme Suyu Hattı
400 km’lik Siverek içme suyu sebeke hattı insaatı devam ediyor. Yaklasık yatırım bedeli 73 Milyon TL’dir.

Gedik Grubu Içme Suyu Hattı
Siverek karacadag Bölgesi’nde bugüne kadar içme suyu olmayan 16 mahalle ve mezraya su temini saglanacak. 1. etap yapıldı, 2. etap ihale edildi.

Viransehir Içme Suyu Isale Hattı
Viransehir içme suyu isale hattı ve depolarının ihalesi ve yer tahsisi yapıldı. Yatırım bedeli 82 Milyon TL’dir.

URFAPRESS

Yorum Ekle

Arkadaşına Gönder

Yazdır

Bu Kategorideki Diğer Haber Başlıkları

16.12.2022 02:09 · ÖLMEYELİM,GÖRELİM..

22.09.2022 11:54 · Üçüncü İttifak Seçimi Kazanır..!

17.01.2022 02:46 · "Z" KUŞAĞI...

17.01.2022 00:53 · 2022 Coşkuyla Karşılandı..!

12.12.2021 08:04 · GERÇEKTİ HAYAL OLDU..

24.11.2021 08:46 · BÜYÜKŞEHİRDEN ÖNEMLİ KARARLAR

23.11.2021 19:07 · ÇAKALLARA YOL YOK.

20.10.2021 04:57 · Muhtar ALTUN'a Sürpriz Baskın

10.10.2021 14:32 · HAZIM ŞART AZİZİM!

29.09.2021 07:35 · URFA'DA FETÖ'YE BASKIN

29.09.2021 07:28 · ZALİMSİN AMERİKA!

28.09.2021 10:39 · HALKIMIZIN EMRİNDEYİZ

16.08.2021 21:20 · KARAKOYUNLU HAYATA VEDA ETTİ

05.07.2021 22:02 · MÜSTEHAK MIYIZ?

04.07.2021 21:53 · Yeni Başkan VELAT İZOL oldu

04.07.2021 21:36 · TÜRKOĞLU TÜRK'ÜM!

07.05.2021 04:40 · SİVEREK NASIL İL OLACAKTI?

06.05.2021 07:53 · Bayramdan Sonra Göremeyeceksiniz

18.04.2021 07:15 · SOKAKTA DİNLİYOR VE ÇÖZÜYOR

16.04.2021 04:02 · URFA'YA YILLARDIR GELMİYORLAR

05.04.2021 02:50 · Şanlıurfa'da Öcalan Alarmı

03.04.2021 08:05 · Büyükşehirde Bşk.Vekili Kim Olacak?

03.04.2021 07:39 · NASIL BİR MİLLETVEKİLİ?

03.04.2021 02:43 · Büyükşehirde Mutabakata Varıldı

06.03.2021 08:22 · Haliliye Ak Gençlikte Görev Bölümü

23.02.2021 09:36 · İşte AK Parti HALİLİYE Teşkilatı

23.02.2021 09:30 · AK Parti Görev Dağılımını Yaptı

21.02.2021 08:34 · BEYAZGÜL'DEN ÖZÜR DİLEDİ!

21.02.2021 08:14 · "GÜVEN" GÜVEN TAZELEDİ

19.02.2021 07:33 · ÜÇ İSİM GÖREVİNDEN İSTİFA ETTİ

Flash Haber

URFA BİR KONAK DAHA KAZANDI

Taşı toprağı altın değil tarih olan kadim şehir Şanlıurfa'da, uzun yıllardır atıl durumda olan ve kente çirkin bir görüntü veren Hacı Kamil Konağı restore edilerek turizme kazandırıldı.

Köşe Yazarları

Ayten DOĞAN

Metin ŞENAY

Mehmet CANBEYLİ

Anasayfa     Günün Haberleri     Sitene Ekle     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim