Anasayfa     Günün Haberleri     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  21 Ağustos 2019

   Urfa'da Bir Feci Kaza Daha   Canpolat Döndü Ve Hızlı Başladı   Canpolat Döndü Ve Hızlı Başladı   ÖZTÜRKMEN'den Açıklama Geldi   Başkan KUŞ Müjdeleri Sıraladı   Başkan KUŞ Müjdeleri Sıraladı   DEDAŞ'tan Karaköprü'ye Yatırım   Urfa'da İskelet Çöktü,5 Yaralı Var   Açanal'dan İmamoğlu'na Tepki   AK Parti İl Teşkilatında Değişiklik   Gençlik Merkezi Yeniden Yapılıyor   Urfa'lı Ünlü Avukat Vefat Etti  

Site İçi Arama

Röportaj

CEVHERİ URFAPRESS'E KONUŞTU

 AK Parti Milletvekili M.Ali Cevheri URFAPRESS.NET muhabiri Necdet Karadeniz'e konuştu.

Anket

URFASPOR TFF 1. LİG'E ÇIKARMI?
EVET
HAYIR
FİKRİM YOK

Günün Manşetleri

Günün Fotoğrafı

Önemli Linkler

Hava Durumu

FUTBOLA YENİ KURALLAR GELDİ

30 Mayıs 2019 16:00

UEFA, futbolda bazı kural değişikliklerine gitti.Alınan kararlarla alışldık bazı kurallar değişecek. Değişen bu kurallar ise ilk olarak Beşiktaş'ın stadyumu Vodafone Park'ta oynanacak UEFA Süper Kupa mücadelesinde uygulanacak. İşte o yeni kurallar:

UEFA, futbolda bazı kural değişikliklerine gitti.


Chelsea ile Arsenal arasında Bakü'de oynanan Avrupa Ligi finali mücadelesini takip eden UEFA yetkilileri, yeni kararların onayı burada yaptıkları toplantısı sonrası verdi.


Alınan kararlarla alışldık bazı kurallar değişecek. Değişen bu kurallar ise ilk olarak Beşiktaş'ın stadyumu Vodafone Park'ta oynanacak UEFA Süper Kupa mücadelesinde uygulanacak. 



YANLIŞIKLA ELE ÇARPMASI DA CEZALANDIRILACAK


Değişen kurallar şu şekilde:


Frikik kullanılırken hücum oyuncuları, savunma oyuncularının kurduğu barajın en az 1 metre uzağında durmak zorunda olacak. Rakip takım oyuncularının barajın içine girmesi engellenecek.


Penaltı atışı öncesi kalecinin, kale direği veya fileleri ellemesine izin verilmeyecek.


Futbolcu gol atmak ya da kendisine fırsat yaratmak adına elini, kolunu kazara olarak bile kullansa cezalandırılacak.


Aut atışlarında topa dokunmak için ceza sahasını terketme şartı kaldırılacak.


Aut atışı sırasında yine ceza sahasında durabiliyor ancak artık ceza sahasını terk etmeden topa müdahale edebiliyor.


FUTBOLCULAR EN YAKIN YERDEN OYUNDAN ÇIKACAK


Oyundan çıkan futbolcu orta sahaya kadar gelmek zorunda olmayacak, çıkan futbolcular, kendilerine en yakın yerden sahayı terk edebilecek.


Bir turnuvada kırmızı kart gören futbolcunun cezai durumu, bir başka turnuva için de geçerli olacak. Örneğin Şampiyonlar Ligi’nde oyun atılmanın cezai yaptırımı, Avrupa Ligi’ne de yansıyacak.


Hakemin hava atışı sonrasında top, onunla en son oynamış tarafın oyuncusu tarafından direkt olarak kaleciye gönderilebilecek.


 


Kaynak:ENSONHABER


Yorum Ekle

Arkadaşına Gönder

Yazdır

Bu Kategorideki Diğer Haber Başlıkları

16.08.2019 10:02 · Urfaspor'un Kara Tablosu Kesinleşti

05.08.2019 04:40 · Taraftarın Yılmaz'a İstifa Eylemi

02.08.2019 07:36 · URFASPOR'DA REZALET!

29.07.2019 05:53 · ŞİMDİ HESAP SOR,URFASPOR..!

28.07.2019 07:54 · URFASPOR İÇİN TOPLANDILAR

26.07.2019 00:57 · Urfaspor'da Verilen Çekler Sahte mi

26.07.2019 00:26 · URFASPOR'DA 2 İSTİFA DAHA

25.07.2019 05:29 · KARAKÖPRÜSPOR ERZURUM'DA

25.07.2019 00:45 · URFASPOR'DA BİR İSTİFA DAHA!

23.07.2019 09:55 · Urfaspor'da 3 Yönetici İstifa Etti

23.07.2019 01:55 · URFASPOR PES DEDİRTTİ!

22.07.2019 00:03 · URFASPOR KAMPI DEVAM EDİYOR

21.07.2019 00:27 · Urfaspor'a Kamptada İcra Geldi!

20.07.2019 06:15 · Belediyespor DOĞAN'la Devam Dedi

20.07.2019 05:32 · Kano Yarışması da Sonuçlandı

19.07.2019 06:57 · BU DEFA TEPKİ SERT OLDU

17.07.2019 07:22 · FORMALAR TAMAM AMA..!

15.07.2019 10:43 · Urfaspor'un Yeni Hocası Yıldırım

14.07.2019 05:10 · ŞOK..! Urfaspor Her An Kapanabilir!

13.07.2019 07:31 · MEHMET TAŞÇI İLE YOLA DEVAM

12.07.2019 07:16 · KÖÇER VE DAVUŞ İMZA ATTI

11.07.2019 08:12 · ÖZKAN VE BOZAN İMZALADI

11.07.2019 06:22 · RAKİPLERİMİZ BELLİ OLDU

07.07.2019 00:46 · URFASPOR'A 5 SPONSOR FİRMA

06.07.2019 07:00 · URFASPOR'dan Bir Yıldız Daha Gitti!

04.07.2019 07:26 · URFASPOR İÇİN TOPLANDILAR

27.06.2019 10:00 · URFASPOR'DA ŞOK AYRILIKLAR!

27.06.2019 00:43 · URFASPOR'DA GÖREV DAĞILIMI

24.06.2019 00:06 · BAŞKAN YANLIZ BIRAKMAMIŞ!

23.06.2019 00:56 · İşte Urfaspor'un Yeni Yönetimi

22.06.2019 05:53 · İşte URFASPOR'un Yeni Yönetimi

21.06.2019 09:30 · İşte YETİM'in Destekleyeceği ADAY!

15.06.2019 00:19 · RIVAN DİLMEN'İN İLGİNÇ ANISI!

03.06.2019 00:05 · TÜRK Milli Takımı 2-0'la Geçti

31.05.2019 00:12 · URFA'lı Dağcılar SAMSUN'daydı

28.05.2019 14:00 · URFASPOR İçin ŞOK İddialar!

27.05.2019 10:00 · SARAÇOĞLU;GÖREVDEN KAÇMAM

16.05.2019 01:05 · Reşat Özmen Başarıya Doymuyor

13.05.2019 19:13 · URFASPOR "BURAYA KADAR" DEDİ!

10.05.2019 00:21 · URFASPOR'a Play-Off'ta Ağır Darbe

09.05.2019 07:49 · İki Başkandan Daha Destek Geldi

04.05.2019 08:36 · CANPOLAT Ve BEYAZGÜL'den Destek

03.05.2019 00:27 · ŞANLIURFASPOR'A HACİZ GELDİ!

02.05.2019 11:15 · BEYAZGÜL Spor Camiasıyla Buluştu

29.04.2019 10:43 · Urfaspor'un Play-Off Maç Tarihleri

22.04.2019 00:01 · Urfaspor'a Tokat'tan Feci TOKAT!

19.04.2019 00:04 · VOLKAN'dan Hasan ŞAŞ'a Ayar!

14.04.2019 18:37 · URFASPOR Darıca'ya Gol Yağdırdı

12.04.2019 07:47 · EFSANE CAN BARTU VEFAT ETTİ

12.04.2019 00:01 · URFASPOR CEZALANDIRILDI



Flash Haber

Başkan KUŞ Müjdeleri Sıraladı

 Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, rutin hale getirdiği mahalle gezilerine devam ediyor. Başkan Kuş, sabahın erken saatlerinde başlayan mahalle gezilerinde talepleri birinci ağızdan dinleyip, taleplere anında çözüm üretiyor.

Köşe Yazarları

Yusuf AKTAŞOĞLU

 

Ali ÇİZMECİOĞLU

 

Hüseyin GÜZEL

 

Mustafa ARISÜT

 

Belgin Turan SATICI

 

İmam Hüseyin SAVAŞ

 

Osman Ataman BİNER

 

Müslüm AKTÜRK

 

Ahin GÜNEŞ

 

H.İbrahim TORU

 

Abuzer AKBIYIK

 

İbrahim TORU

 

Halil ÇİNİ

 

Op.Dr.Yusuf Vehbi OCAK

 

Mahmut MANCI

 

İsmail MUTLU

 

İsmail ARSLAN

 

Ayten DOĞAN

 

Halil SAVAŞ

 

GÜLSÜM MUNAR

 

Murat Şahin ŞAHANOĞLU

 

Adullah R.ELÇİ

 

Halil ÇAKIR

 

Metin ŞENAY

 

Mehmet CANBEYLİ

 

Mehmet YALÇIN

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

Anasayfa     Günün Haberleri     Sitene Ekle     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  21 Ağustos 2019