Anasayfa     Günün Haberleri     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  21 Ağustos 2019

   Şanlıurfa'da Bir Operasyon Daha   ERKUŞ DENETLEMEYE ÇIKTI   AĞA Sıkıntıda,Arabalarını Satıyor!   Urfaspor İlk Hazırlık Maçını Oynadı   URFA FESTİVALİ DÜZENLENİYOR   Haliliye'deki Park Bitmek Üzere   KAYTAN'DAN İSRAF UYARISI   Şanlıurfa'da Canlı Bomba Yakalandı   Şanlıurfa'da Canlı Bomba Yakalandı   Urfa'da Bir Feci Kaza Daha   Canpolat Döndü Ve Hızlı Başladı   Canpolat Döndü Ve Hızlı Başladı  

Site İçi Arama

Röportaj

CEVHERİ URFAPRESS'E KONUŞTU

 AK Parti Milletvekili M.Ali Cevheri URFAPRESS.NET muhabiri Necdet Karadeniz'e konuştu.

Anket

URFASPOR TFF 1. LİG'E ÇIKARMI?
EVET
HAYIR
FİKRİM YOK

Günün Manşetleri

ERKUŞ DENETLEMEYE ÇIKTI

Şanlıurfa'da Bir Operasyon Daha

Urfaspor İlk Hazırlık Maçını Oynadı

Haliliye'deki Park Bitmek Üzere

Şanlıurfa'da Canlı Bomba Yakalandı

AĞA Sıkıntıda,Arabalarını Satıyor!

Şanlıurfa'da Canlı Bomba Yakalandı

KAYTAN'DAN İSRAF UYARISI

URFA FESTİVALİ DÜZENLENİYOR

Günün Fotoğrafı

Önemli Linkler

Hava Durumu

VOLKAN'dan Hasan ŞAŞ'a Ayar!

19 Nisan 2019 00:04

Her Galatasaray-Fenerbahçe derbisinde olduğu gibi son derbinin de yankısı büyük oldu. Üzerinden günler geçmesine rağmen Kadıköy'de yaşananlar konuşulmaya, tartışılmaya devam ediliyor.

Her Galatasaray-Fenerbahçe derbisinde olduğu gibi son derbinin de yankısı büyük oldu. Üzerinden günler geçmesine rağmen Kadıköy'de yaşananlar konuşulmaya, tartışılmaya devam ediliyor.


1-1 berabere sona eren derbi öncesinde güne damga vuran olaylardan biri Fenerbahçe kaptanı Volkan Demirel ile Galatasaray yardımcı antrenörü Hasan Şaş'ın şiddetli şekilde tartışması olmuştu.


Ortamı germemek adına Yanal'ın yardımcısıyla muhatap olmadığını ifade eden Şaş, sonrasında Volkan Demirel ile olan gerginliğini de Fenerbahçe kaptanının başlattığını belirtti.



VOLKAN YANIMA GELİP KÜFÜR ETTİ


Şaş, Galatasaray taraftarlarının her maç öncesinde kendisini tribünlere çağırdığının altını çizerken "Hem kendi stadımızda hem de deplasmanlarda taraftar beni çağırır. Bütün teknik ekibi, tercümanımızı dâhil olmak üzere... Bu durum Kadıköy'e özel bir şey değil. Ben de taraftarımızı selamlamaya gittim. Sonrasında Volkan yanıma gelerek küfürlü olarak 's... git lan buradan' dedi. Biz de tartışmaya başladık. Elli bin kişi durmadan şahsıma küfretti. İnsanlar bilmeden yorum yapıyor. Ben Volkan'ın büyüğüyüm. Kimin yakışıksız harekette bulunduğuna şimdi tekrar karar versinler"ifadelerini kullandı.



SKRTEL DE TAHRİK ETTİ


Galatasaray yardımcı antrenörü Hasan Şaş, maç öncesi Fenerbahçeli Martin Skrtel'in de kendisini tahrik etmeye çalıştığını söyledi. Skrtel'in topu tişörtünün içine sokup Hasan Şaş'a seslenerek yakışıksız ifadeler kullandığı iddia edildi.


Kaynak:Kralspor


Yorum Ekle

Arkadaşına Gönder

Yazdır

Bu Kategorideki Diğer Haber Başlıkları

21.08.2019 05:13 · Urfaspor İlk Hazırlık Maçını Oynadı

16.08.2019 10:02 · Urfaspor'un Kara Tablosu Kesinleşti

05.08.2019 04:40 · Taraftarın Yılmaz'a İstifa Eylemi

02.08.2019 07:36 · URFASPOR'DA REZALET!

29.07.2019 05:53 · ŞİMDİ HESAP SOR,URFASPOR..!

28.07.2019 07:54 · URFASPOR İÇİN TOPLANDILAR

26.07.2019 00:57 · Urfaspor'da Verilen Çekler Sahte mi

26.07.2019 00:26 · URFASPOR'DA 2 İSTİFA DAHA

25.07.2019 05:29 · KARAKÖPRÜSPOR ERZURUM'DA

25.07.2019 00:45 · URFASPOR'DA BİR İSTİFA DAHA!

23.07.2019 09:55 · Urfaspor'da 3 Yönetici İstifa Etti

23.07.2019 01:55 · URFASPOR PES DEDİRTTİ!

22.07.2019 00:03 · URFASPOR KAMPI DEVAM EDİYOR

21.07.2019 00:27 · Urfaspor'a Kamptada İcra Geldi!

20.07.2019 06:15 · Belediyespor DOĞAN'la Devam Dedi

20.07.2019 05:32 · Kano Yarışması da Sonuçlandı

19.07.2019 06:57 · BU DEFA TEPKİ SERT OLDU

17.07.2019 07:22 · FORMALAR TAMAM AMA..!

15.07.2019 10:43 · Urfaspor'un Yeni Hocası Yıldırım

14.07.2019 05:10 · ŞOK..! Urfaspor Her An Kapanabilir!

13.07.2019 07:31 · MEHMET TAŞÇI İLE YOLA DEVAM

12.07.2019 07:16 · KÖÇER VE DAVUŞ İMZA ATTI

11.07.2019 08:12 · ÖZKAN VE BOZAN İMZALADI

11.07.2019 06:22 · RAKİPLERİMİZ BELLİ OLDU

07.07.2019 00:46 · URFASPOR'A 5 SPONSOR FİRMA

06.07.2019 07:00 · URFASPOR'dan Bir Yıldız Daha Gitti!

04.07.2019 07:26 · URFASPOR İÇİN TOPLANDILAR

27.06.2019 10:00 · URFASPOR'DA ŞOK AYRILIKLAR!

27.06.2019 00:43 · URFASPOR'DA GÖREV DAĞILIMI

24.06.2019 00:06 · BAŞKAN YANLIZ BIRAKMAMIŞ!

23.06.2019 00:56 · İşte Urfaspor'un Yeni Yönetimi

22.06.2019 05:53 · İşte URFASPOR'un Yeni Yönetimi

21.06.2019 09:30 · İşte YETİM'in Destekleyeceği ADAY!

15.06.2019 00:19 · RIVAN DİLMEN'İN İLGİNÇ ANISI!

03.06.2019 00:05 · TÜRK Milli Takımı 2-0'la Geçti

31.05.2019 00:12 · URFA'lı Dağcılar SAMSUN'daydı

30.05.2019 16:00 · FUTBOLA YENİ KURALLAR GELDİ

28.05.2019 14:00 · URFASPOR İçin ŞOK İddialar!

27.05.2019 10:00 · SARAÇOĞLU;GÖREVDEN KAÇMAM

16.05.2019 01:05 · Reşat Özmen Başarıya Doymuyor

13.05.2019 19:13 · URFASPOR "BURAYA KADAR" DEDİ!

10.05.2019 00:21 · URFASPOR'a Play-Off'ta Ağır Darbe

09.05.2019 07:49 · İki Başkandan Daha Destek Geldi

04.05.2019 08:36 · CANPOLAT Ve BEYAZGÜL'den Destek

03.05.2019 00:27 · ŞANLIURFASPOR'A HACİZ GELDİ!

02.05.2019 11:15 · BEYAZGÜL Spor Camiasıyla Buluştu

29.04.2019 10:43 · Urfaspor'un Play-Off Maç Tarihleri

22.04.2019 00:01 · Urfaspor'a Tokat'tan Feci TOKAT!

14.04.2019 18:37 · URFASPOR Darıca'ya Gol Yağdırdı

12.04.2019 07:47 · EFSANE CAN BARTU VEFAT ETTİ



Flash Haber

Şanlıurfa'da Canlı Bomba Yakalandı

 Bakan Soylu, Türkiye'nin önemli bir merkezine giden canlı bombanın Şanlıurfa'da yakalandığını açıkladı.

Köşe Yazarları

İmam Hüseyin SAVAŞ

 

Ali ÇİZMECİOĞLU

 

Hüseyin GÜZEL

 

Mustafa ARISÜT

 

Belgin Turan SATICI

 

Yusuf AKTAŞOĞLU

 

Osman Ataman BİNER

 

Müslüm AKTÜRK

 

Ahin GÜNEŞ

 

H.İbrahim TORU

 

Abuzer AKBIYIK

 

İbrahim TORU

 

Halil ÇİNİ

 

Op.Dr.Yusuf Vehbi OCAK

 

Mahmut MANCI

 

İsmail MUTLU

 

İsmail ARSLAN

 

Ayten DOĞAN

 

Halil SAVAŞ

 

GÜLSÜM MUNAR

 

Murat Şahin ŞAHANOĞLU

 

Adullah R.ELÇİ

 

Halil ÇAKIR

 

Metin ŞENAY

 

Mehmet CANBEYLİ

 

Mehmet YALÇIN

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

Anasayfa     Günün Haberleri     Sitene Ekle     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  21 Ağustos 2019